GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

4 may 2012

Marabayu 03/05/12



En el Marabayu de hoy, nos acercamos al Juicio por la presunta agresión a Tini Areces que se celebró en la Sección Octava de la Audiencia Provincial de Asturies. Hubo acuerdo entre las partes para evitar el riesgo de ingresar en prisión por parte de la joven acusada. Esto supone aceptar una pena de 2 años de cárcel, 360 € de multa y 300 € de indemnización a Areces.

Amás falamos de la Manifestación pola Oficialidá, una marcha que va salir de la Estación del Norte d’Uviéu esti vienres 4 de mayu, Día de les Lletres Asturianes, a les 19.30 hores, convocada pola Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLLA) 

En la última parte del programa, nos acercamos al 12M15M, movilización global promovida por el Movimiento 15M y que en Asturies tendrá su reflejo en la Manifestación que tendrá lugar el sábado 12 de Mayo en Uvieu, bajo el lema "No es la crisis, es el capitalismo".

Archivo de Marabayu